1 van mijn laatste tafels was voor een leuk bruidspaar uit Rotterdam. Zij zijn getrouwd bij Finley in Loosdrecht en voor hun daggasten wilden ze graag een uitgebreide Dessert Table. De kleuren; zacht en romantisch. De cake prikkers had ik gemaakt als proeverij maar ze vonden ze zo leuk dat ze op de tafel terecht zijn gekomen! Erg praktisch, want je hebt toch een stukje taart maar geen schoteltje nodig.
Wil je geen hele grote bruidstaart erbij is zo'n klein aansnijtaart erg handig. Zo heb je toch het moment samen!
Fotocredit: Tanja de Maesschalk
vrijdag 15 juni 2012
maandag 4 juni 2012
Bruidstaart Vintage Anemone
Deze bruidstaart heb ik mogen maken voor een heel leuk stel, Karl en Jacqueline. Het thema van de bruiloft was Vintage Chic.
Dessert Table Cameo
Zo, na een lange pauze weer eens wat actie! De komende tijd ga ik regelmatig weer leuke dessert tafels met jullie delen. Daarnaast ga ik tips geven over het samenstellen van tafels en leuke DIY projecten laten zien.
De volgende tafel heb ik gemaakt voor Finley Het Witte Huis in Loosdrecht. Een schitterende feestlocatie aan de Loosdrechtse plassen. Een echte aanrader!
De volgende tafel heb ik gemaakt voor Finley Het Witte Huis in Loosdrecht. Een schitterende feestlocatie aan de Loosdrechtse plassen. Een echte aanrader!
dinsdag 14 september 2010
Dessert Table Flowers
woensdag 4 augustus 2010
Terug van vakantie
zo, weer helemaal uitgerust en vol inspiratie terug van onze vakantie in Amerika. Wat een winkelparadijs is het daar! Uiteraard zal mijn koffer vol met allerlei knutselspullen, doosjes en een heeeeleboel lint!
Nog voor de vakantie is mijn eerste blog gepubliceerd bij de Perfect Wedding. Hieronder zie je daar wat foto's van; wil je de complete how-to lezen klik dan hier. De komende tijd ga ik nog veel veel leuke zelfmaak ideeen posten!

woensdag 7 juli 2010
Feature op Blog Arnhems Meisje


Misschien kennen jullie het wel; de blog over trouwen van Arnhems Meisje. Ze werkt bij Assepoester, een grote bruidszaak. Ze heeft altijd hele leuke artikelen over de nieuwste trends.
En deze keer over De Keukenprinses!
Klik hier om een kijkje te nemen op haar blog.
donderdag 1 juli 2010
Bruidscakejes van afgelopen weekend
Jeetje wat was het warm vorig weekend, niet echt ideaal voor de taartenbakkers onder ons!
In Gorinchem mocht ik een taart en 130 cakejes afleveren.


Leuk he, die standaards! Die zijn speciaal voor mij gemaakt en ik zal ze nog vaak gaan gebruiken denk ik.
Hebben jullie het trouwens al gezien? Op www.theperfectwedding.nl staat mijn voorstelblog inmiddels. Binnen nu en een paar dagen komt de eerste Do-It-Yourself blog daar op te staan!
Nu de laatste paar opdrachten en dan lekker vakantie! En geloof mij, in Amerika zal ik een heeeleboel leuke taartdingetjes gaan kopen!
Abonneren op:
Posts (Atom)




























